luni, 14 iulie 2014

CAPITOLUL 9-Gelozia



Azura sorbi cu nesat un pahar de ekolina si manca cateva fructe.La picioarele ei se alinta Thea.
-Pe unde ai umblat iar?Era sa te dau disparuta.
Thea se freca de piciorul ei,privind-o cu ochii ei mari si albastri,pe post de scuza.Azura o lua cu ea in fotoliu si incepu sa ii dezmierde blanita alba ca zapada,care facea scantei sub mainile ei.
-Ti-am zis eu ca daca iti iei pisica de zapada o sa o tuleasca,se pronunta Kris.
-In primul rand,nu am luat-o eu,replica Azura.Thea s-a atasat de mine inca de cand locuiam pe Enoa si nu am putut sa o las acolo cu nici un chip.Ea m-a ales pe mine.
-Face alegeri paguboase,se stramba el.Nu este facuta sa stea intr-un climat asa de calduros,pariez ca i-ar placea acum sa stea intinsa in zapada si sa se rasfete putin.
-Dar ma iubeste prea mult ca sa plece,nu-i asa Thea?
Pisica se alinta si mai tare,varandu-si capul sub bratul fetei si intinzandu-si spatele.
-Cred ca Tex s-a defectat,zise Kris.A trebuit sa aduc un alt robot din depozit.In loc sa imi lase fructele sa le mananc intregi,le-a tocat marunt si le-a facut harcea-parcea.
-Chiar?Pai si nu ai de gand sa il repari?
-Ba da,ma duc mai tarziu in atelier.Acum ma intalnesc cu niste prieteni pe plaja,facem surf sau poate o plimbare pe deasupra oceanului.
-Aham....ingana Azura plictisita.
Cu un gest scurt,Thea ii sari in poala si incepu sa cutreiere casa.
-Pa,Azurio....Si usa culisa in urma fratelui ei.
Oare cu ce sa-si umple ziua?Poate o doza de antrenament o va face sa iasa din starea letargica in care se afla.Il contacta pe Andras.

Sala de antrenament era plina.Azura nu era obisnuita cu asta,ea antrenandu-se mai mult dupa-masa cand salile incepeau sa se goleasca.
Andras era prins intr-o lupta corp la corp cu un adversar.Corpurile lor se rasuceau prin aer,levitau,apoi se ciocneau cu strasnicie.Ceilalti baieti se antrenau la sala de forta,unii la cea de inot iar altii cu sabiile vechi aurite.Zari doua fete mai spre marginea salii care faceau exercitii.Azura se simtea cam in minoritate,de obicei fetele nu prea aveau in gene violenta,cel mai adesea la vedea la concursurile de scrima sau inot,dar cand venea vorba de arme sofisticate pierdeau teren.Le statea bine in laboratoarele de la Universitate,cercetand,in Scoala Publica predand Inocentilor sau la Centrul de Refacere invatand sa practice medicina.
Se intreba daca nu cumva trebuia sa fie baiat.
Simti doua brate calde cum o inconjoara din spate.Din reflex se rasuci si il dobora pe individ la sol.
-Asta ca sa inveti odata sa nu mai vii prin spatele meu,il apostrofa ea pe Andras.
-Aoleo Azurio,dar ce directa mi-ai dat.Eu veneam la tine cu ganduri de pace,zise el ridicandu-se de jos si aranjandu-si armura la locul ei.
-Stii bine ca nu imi place sa fiu luata prin surprindere.
-Da ,stiu asta...Din acest motiv mi-am blocat si gandurile,ca sa nu simti cand ma apropii.Aveam chef sa imi dea cineva un pumn in figura,ca de azi dimineata nu a reusit nimeni.
-Modestia este intr-adevar unul din punctele tale forte.
-Facem un meci?Si Andras isi stranse pumnii,asezandu-se in pozitie de lupta.
-Cum doresti,maestre.
Pumni si picioare zburara prin aer...Azura levita cu gratie la doi metri de saltea si cu aceeasi gratie in miscari il lovea pe Andras in abdomen,se dadea peste cap si il prindea cu picioarele,invartindu-l.Pesemne era prea increzatoare astazi,pentru ca Andras ii puse o piedica si asta o facu sa se dezechilibreze...Incepu sa cada in jos,dar inainte de a atinge salteaua,Andras o prinse si ea cazu cu zgomot peste el.
-Usurel draga,respira el sacadat.Vrei sa te sinucizi?
Azura se ridica de pe el,dandu-i un ghiont.
-Pentru ce m-ai prins?Trebuia sa ma lasi sa cad,asa era corect.Nu am nevoie de concesii din partea ta.
-Pai albastreao,victoria era in mod cert de partea mea...Am stiut asta de cand ti-am pus piedica,asa ca am zis macar sa iti salvez oasele de contactul dur ce te astepta.
-Nu sunt un copil ca sa ai grija de mine.Si daca ar fi durut,asta era doar problema mea.Stiu sa accept o infrangere.
-Promit solemn ca data viitoare te las sa pupi salteaua,rase Andras privind cu incantare fata ei indignata.
-Sa stii ca iti sta bine furioasa,iti aduce ceva culoare in obraji.
-Nu sunt furioasa,scose ea limba.Mai ai de invatat cum sa ma infurii pe mine.Sunt mama calmului si stapanirii de sine.
-Ah,nu ai recunoaste niciodata ca am chiar si o infima influenta asupra ta.Buzele tale zic un lucru,dar aura ta imi spune altceva.
-Andras,vrei bataie?Daca da,trecem la scrima si apoi sa vezi.
-Nu mi-e teama de nimic,isi umfla el pieptul si se batu cu pumnul in umar.
Azura rase.
-Chiar nu ti-e teama de nimic?
-Bine,am exagerat putin.Cel mai teama imi este de ziua in care iti vei gasi Perechea si contactul nostru telepatic se va incheia.Nu as mai putea sta pe unda ta,riscand sa dau de gandurile barbatului care iti cutreiera mintea.
-Nu-i nimic Andras,te voi comuta pe alta unda,rase ea.Toate au o rezolvare.
-Nu va fi acelasi lucru,si chiar daca o faci nu voi accepta.Vreau exclusivitate!rase el.
-Deocamdata o ai.Singurul barbat care mai este in mintea mea e tata si ocazional Kris.Din afara familiei,tu esti fericitul castigator.
-Sunt onorat intr-adevar draga,se inclina el.
Azura ii dadu o palma peste ceafa,el ii prinse mana fulgerator si ii saruta podul palmei.
Azura simti un fior.Se uita spre Andras cam derutata,cu ochii mari intrebandu-se ce ii trece acum prin cap.Acesta o privea amuzat dar vazand ca ea nu gusta amuzamentul lui,ii dadu drumul la mana.Nu spuse nimic,desi aura in mod cert i se apropiase de ea,ca intr-o imbratisare energetica.
-Trebuie sa plec Andras,ma duc sa...sa ma antrenez in sala obscura.Ne vedem mai pe seara poate.Maine plec in Aragor.Nu ai vrea sa vii cu mine?
-Sa risc sa stric inedita intalnire din Padurile Fools?se stramba el.Nu multumesc.
-Ce se intampla cu tine?De cate ori pomenesc de Fools te comporti de parca te irita ceva.
-Nu ma irita padurile cat ma irita pilotii de curse,rase el incercand sa mascheze de fapt altceva.
-Bine,acestea fiind zise ne vedem diseara daca ai si tu timp,sau cand ma intorc.
-Diseara ma pregatesc cu Instructorul,nu stiu daca pot,replica el putin intepat.
-Bine,conchise ea.Ne vedem peste doua-trei zile.

Si pleca rapid in directia salii vecine.Andras ramase pe loc,uitandu-se lung in urma ei.La urma urmei,ce se putea intampla maine?Se ducea sa se plimbe prin Aragor,sa se intalneasca apoi cu pilotul....Scutura din cap si alunga gandul,se indrepta spre panoplia plina de sabii.O vizita in orasul vecin si nimic mai mult...Simti cum se strange ghem si ceva asemanator unei dureri ii pulsa in inima.
Dar daca...daca ii cerea sa se lege de el?Daca... o sa o atinga?Isi stranse pumnii furios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu