luni, 14 iulie 2014

CAPITOLUL 21-Centrul de Reincarnare



Azura se trezi simtind o prezenta langa patul ei.Deschise ochii somnoroasa si o vazu pe mama ei privind-o cu drag.
-S-a intamplat ceva,mama?
-Buna dimineata si tie,zambi ea si ii mangaie parul.
-Aaaa....Buna dimineata.
-Nu am vrut sa te trezesc,doar voiam sa te intreb daca vrei sa vii cu mine pe Nicene sa il vedem pe fratele tau.
-Da,desigur ca mi-ar face placere sa il vad,chiar daca nu pot vorbi cu el,se intinse ea.
-Bine,atunci plecam dupa lasarea asfintitului.Am multa treaba astazi draga mea.
-Tu intotdeauna ai multa treaba...
-Nu fi obraznica,o stranse Arissa de ureche.Ne vedem diseara scumpo,vezi ca TEX ti-a pregatit micul dejun.
Arissa iesi,lasand o unda de parfum in urma ei.
Fata inghiti alene cocktailul pregatit de robot apoi se indrepta spre biblioteca.Acolo il gasi pe tatal ei,ca de obicei cufundat in fotoliu,cu un maldar de harti vechi pe genunchi.
-Buna dimineata tata.
Enuk isi ridica privirea albastra spre ea.
-Buna sa fie,draga mea.
-Ce studiezi acolo asa de zor?
-Niste harti vechi ale planetei Enike,in special teritoriul Eleea.Incerc sa gasesc o solutie la conflictele care parca stau sa izbucneasca.
-Te referi la Mooa?
-Da draga,sunt nemultumiti de actiunile lui Ennus.Cred ca pana la urma va trebui sa ma duc chiar eu acolo sa rezolv cumva problema.E cam greu sa fac pe mediatorul,avand in vedere ca sunt prieten cu Ennus dar si cu liderul rebelilor.
-Numai tu puteai ajunge la o astfel de performanta,rase ea.
-Asta e beneficiul diplomatiei,fiind impartial cu ambele tabere ai mai mari sanse sa scapi basma curata.
Fata rase si incepu sa se uite si ea atent pe harta.
-Ma duc la Intelept azi,mi-a zis ca o sa ma invete ceva nou si sunt tare curioasa ce va vrea sa imi arate.
-Sa ai o zi buna draga.Te duci pana la urma la Centru?
-De unde stiai...Aaaa,ti-a spus Mama.
-Da.Si eu as fi venit,dar va trebui sa o aman pe data viitoare,zise el cu o nuanta de regret in voce.
Azura il saruta si iesi cu pas saltat din biblioteca.



-Ce o sa invat astazi, Inteleptule?
-M-am gandit ca esti pregatita sa materializezi sfera de energie.
-Dar nu spuneai ca este periculos?
-Ba da,daca tehnica este invatata atunci cand nu esti pregatit cu adevarat.Orice emotie negativa va face ca sfera sa se activeze si poti rani pe cineva inainte sa apuci sa realizezi.Haide,vino sa ne plimbam pe plaja.Este un loc mai ferit si cum e spatiu liber,sansele sa ranesti pe cineva sunt minime.
Fata zambi sagalnic si il urma pe Intelept,care mergea cu pasi lenti,tinand cu o mana toga lui galbena.
-Priveste inspre ocean.Relaxeaza-te si concentreaza-te.Vreau sa vizualizezi cum din mainile tale iese o lumina albastra.Suvoaiele se aduna deasupra palmelor tale si se formeaza o sfera.Tine coatele indoite si palmele spre cer.Acum incearca.Inchide ochii daca asta te ajuta mai mult.
Azura intinse palmele si inchise ochii.Respira adanc de cateva ori si incepu vizualizarea luminii albastre.Peste ceva timp,din palmele ei incepu sa iasa un abur abia perceptibil.
-Foarte bine,auzi vocea
Invatatorului.Continua.Imagineaza-ti cum acest abur se aduna la un loc ca un manuchi si incearca sa creezi sfera.
Cele doua suvoaie se unira deasupra palmelor ei,si incepu sa se contureze o sfera de un albastru inchis,care arata ca apa oceanului batuta de razele soarelui,parea a avea o consistenta lichida.
-Deschide ochii.
-Am reusit,nu-mi vine sa cred,striga ea si in secunda urmatoare intinse bratul.Sfera zbura de deasupra palmelor ei si se duse spre ocean,prabusindu-se in apa ca o valvataie.
-Mai incet eu entuziasmul,zambi profesorul.As vrea ca sa repeti aceasta tehnica in fiecare zi,pana inveti sa stapanesti sfera.Ai grija,ea se poate activa nu doar in cazul emotiilor negative,care sunt destul de rar intalnite la noi,dar mai ales in cazul celor pozitive,cu o incarcatura emotionala mare.
-Am inteles Inteleptule.Dar la ce imi va folosi aceasta sfera?
-Este creata special pentru a te proteja.
-Dar sunt in siguranta.
-Da,momentan esti pentru ca inca nu ai inceput sa intri in focurile misiunilor.Acolo vei avea nevoie de ea,precum si de alte tehnici pe care o sa le inveti inainte de initiere.Desigur,telepatia,telekinezia,levitatia si altele asemenea sunt jocuri de copii,pe care tu le stapanesti deja.
-La noi in familie nu ne folosim prea mult de ele.Mama mi-a zis ca daca am folosi telekinezia toata ziua am ajunge sa stam ca niste lenesi in fotolii si nu ne-am duce nici macar pana la bucatarie sa ne hranim.
Invatatorul rase.
-Familia ta a fost mereu nonconformista,nu ma surprinde.M-ar surprinde sa ii vad ca isi iau si ei o vacanta si se relaxeaza.
-Mai trec o suta de ani pana atunci,rase Azura.
-Hai sa mai repetam, invatacel.
Vreme de doua ore fata s-a distrat creand sfera,care de cele mai multe ori sfarsea dizolvandu-se pe plaja sau in apa oceanului.
Restul orelor si le petrecu antrenandu-se de zor,pana simti ca oboseste.Bau un suc de fructe energizant si se indrepta spre casa.
Seara se lasa incet peste Zathora si primele stele incepura sa apara.
-Esti pregatita,draga mea?
-Da,mama acum m-am schimbat.Mergem?
-Pofteste in hangar,azi vei fi copilotul meu.
-Dar Kris unde e?
-Ca de obicei,cu prietenii.Cred ca iar are in cap cine stie ce noua inventie,sta toata ziua la centrul de aeromodele.
Peste cateva minute,nava iesi din atmosfera Merkanei si se indrepta vijelios spre astrul pitic.


Nava se apropie de o vale joasa.In departare se zareau muntii argintii si alte albii secate.Stancile uriase din departare aratau ca niste uriasi nemiscati,conturati pe un fundal intunecat.Azura privi in fata ei la cladirea uriasa din marmura albastra care se contura in noapte.Arata ca un trunchi de piramida,iar pe acoperisul ei se vedeau mai multe nave.La sol,securitatea era asigurata de cativa zeci de roboti asezati in coloane,ce stateau perfect nemiscati.
Arissa manevra micuta nava si survola acoperisul urias,pentru a gasi un loc liber.Nu erau foarte multe nave in aceasta perioada.
Dupa ce aterizara,Azura o urma curioasa spre liftul plasat pe acoperis,care se afla in interiorul unui cub transparent.Arissa scoase un mic dispozitiv din buzunar si deschise usa liftului,apoi cele doua se strecurara inauntru,coborand la nivelurile inferioare.
Peste ceva timp au iesit pe un coridor foarte lung puternic luminat,desi nici un sistem de iluminare nu era vizibil.Au strabatut holul si au ajuns in fata unei usi mari,translucide.Arissa folosi acelasi dispozitiv,care avea mai multe functii,pentru a debloca si aceasta usa si ajunsera intr-o sala uriasa.Aceasta parea ca un fel de sala de asteptare,avea ferestre uriase prin care se zarea cerul si vaile argintii ale satelitului.Zeci de banchete erau asezate acolo.Familiile discutau,apoi se organizau in grupuri si ieseau din sala mare.Azura observa ca majoritatea erau copii insotiti de bunici sau de prieteni,parintii multora pareau absenti,cel mai probabil majoritatea erau incarnati pe cine stie ce planete.
-Cred ca este foarte greu pentru ei sa-si vada parintii asa si sa nu poata interactiona cu ei.
-S-au obisnuit deja draga mea.Oricum nimeni nu pleaca mai mult de cateva luni,cu cateva exceptii.
-Cum ar fi Micah....
-Da,cum ar fi Micah.
Arissa se grabi sa parcurga sala cea mare si iesira pe un coridor.Alte trei coridoare se uneau cu acesta si formeau un patrat imens,iar de-a lungul lui erau insirate usi cat vedeai cu ochii.La urmatoarele nivele povestea se repeta.Se oprira in fata usii cu numarul 55,iar Arissa isi lipi degetul aratator in unul din locasele indicate.Doar membrii familiei puteau avea acces.
Camera in care patrunsesera era de forma patrata,dar cu colturile usor rotunjite,o lumina alba scalda peretii si podeaua,aceeasi lumina care parea sa izvorasca de nicaieri si care dadea camerei un aer de spital.Langa peretele din fata se vedea un sarcofag imens,cu capac transparent si conectat la o multime de fire ce se prelungeau in panourile din perete.
Mama si fiica se apropiara cu pasi usori,parca nevrand sa tulbure somnul barbatului.Chipul lui Micah era perfect neclintit,nici macar un muschi nu i se zbatea pe fata.Fata si corpul ii erau acoperiti de senzori,care se prelungeau sub forma unor fire ce ieseau din orificiile capacului sarcofagului si se uneau cu cele iesite din monitoare.Pe zecile de ecrane minuscule se zareau inscrise valorile functiilor vitale,reduse la minim,incat ai fi putut jura ca de fapt nici nu mai avea viata in el.
-Este in staza acum,nu-i asa mama?
-Da,functiile lui sunt reduse aproape complet,legatura cu acel corp pe care il are acolo se face acum doar prin intermediul cordonului de argint.
-Nu ii va fi dificil cand se va intoarce sa isi recupereze corpul?
-Va fi destul de greu la inceput,pentru ca va trebui sa se obisnuiasca cu dimensiunile pe care le are aici,va fi ca un copil ce invata sa mearga sau ca o fiinta ce sta intr-o masinarie sofisticata pe care nu stie sa o conduca.Dar din fericire avem multe metode care il vor pune pe picioare repede,asa ca asta nu constituie o problema.
Arissa se indrepta spre panou si se apuca sa verifice minutios daca totul era in regula.Azura se opri in fata sarcofagului si privi chipul fratelui ei.Parca i se parea putin palid,sau poate era doar o impresie.Barbia hotarata exprima forta,chiar si asa adormit cum era.Ii privi parul blond si scurt.Semana asa de tare cu Arissa,incat ai fi zis ca este varianta ei masculina.Ii era dor de el.Sa stea cu el la taclale,sa o priveasca cu ochii lui albastri,acum inchisi.
Peste o jumatate de ora Arissa se intoarse spre ea.
-Se pare ca totul este in regula.Voi reveni saptamana viitoare sa verific iar si atunci il iau si pe Kris cu mine.
-Ma simt asa de obosita mama.
-Da,observ ca nu esti in regula,aura ta e cam subtiata.Te-ai suprasolicitat la antrenamente?Nu trebuie sa te straduiesti atat de mult,las-o mai moale,ai suficient timp sa te pregatesti.
-Ma stii cum sunt,daca nu fac tot ce mi-am propus in ziua respectiva nici nu mai pot adormi.
-Poate trebuia sa te las sa te odihnesti asta seara.
-Mama,sunt bine nu te mai ingrijora.Imi era dor de Micah,asa ca nu mai conteaza daca sunt putin obosita.
-Hai sa mergem acasa,ii zise Arissa si ii inconjura umerii cu bratul.
-Crezi ca o sa mai stea mult acolo?
-Poate cateva luni draga.Stii si tu ca planeta Pamant poate fi dificila.Cu tot antrenamentul lui,s-au ivit probleme.
-Sunt probleme grave?
-Nimic de care sa te ingrijorezi.Hai sa mergem.
Nava parasi auria Nicene,indreptandu-se spre Merkana.


Dupa un dus revigorant si o masa servita alaturi de Arissa si de Kris,Azura se simtea ceva mai bine.Isi lua videocamul in pat cu ea si il aprinse.Introduse un nume si aparatul incepu sa caute rezultate.
Peste ceva timp,pe ecranul ovoidal aparu chipul surorii mai mari.
-Ia uite cine s-a gandit sa ma contacteze,auzi vocea atat de familiara a brunetei cu ochii cenusii.
-Voiam doar sa mai vad ce face draga mea sora,scoase Azura limba.
-Ma simt onorata,intr-adevar.Mama ce face,este bine?Nu am mai vorbit cu ea de doua saptamani.
-Mama e bine,ocupata ca intotdeauna.
-Tata si Kris?
-Si ei sunt bine de asemenea.
-Abia astept sa se nasca cel mic.Ma gandesc ca dupa Legamant sa ma apuc si eu de facut unul,zambi ea.
Azura facu ochii mari.
-Pai si alesul tau ce parere are?
-Ce parere sa aiba?Normal ca e incantat.Deocamdata suntem atat de ocupati cu pregatirile,ca nu-mi mai vad capul.I-am zis mamei clar ca nu vreau sa fie mare tam-tam, ceva restrans si discret,doar o suta de persoane.Nu am nevoie ca prietenii prietenilor ei sa asiste la ceremonie.Cred ca e suficient sa invitam familiile cele mai apropiate de a noastra, persoanele pe care le vedem cel mai des.
-In locul tau eu nu m-as preocupa.Majoritatea au macar cate doi membrii plecati in misiuni,asa ca m-as mira sa adunati o suta.Sa nu uitam ca trebuie sa se organizeze si perechile si asta mai elimina cativa.
-Mda,treaba asta e una complicata.Cel putin nu ne putem plange ca sunt mai multe femei decat barbati sau invers,ca lipsesc in egala masura,rase ea.
-Tie iti convine...
-Desigur,ti-am zis ca vreau ceva discret.Cand va fi Balul anual,nu are decat sa invite tot sistemul si poate si cateva exoplanete.
Rasera.
-Mi-a fost dor de tine albastreauo...Andras ce mai face,mai e indragostit de tine?
-Andras e bine si ca sa nu ramai in urma cu informatiile,sa sti ca nu este indragostit de mine,se stramba Azura.
-Lasa ca stiu eu mai bine,am un simt special pentru aceste lucruri.
-Nu vrei ma bine sa schimbam subiectul?
-Hopa,am atins un punct sensibil.
-Nu este un punct sensibil,dar noi doi suntem ca niste frati iar presupunerile tale ma duc cu gandul la ceva incestuos.
Mena incepu sa rada.
-Ce amuzanta esti.As mai sta de vorba cu tine,dar ma cheama cineva pe unda telepatica.Mai da un semn si tu intre doua antrenamente.Vad ca esti bine decamdata.
-Eu mereu sunt bine.Na, mi-am facut tura,data viitoare faci tu onorurile.Nu vreau sa te intrerup din pregatirile intense pe care le faci si din treaba complicata cu cei o suta de invitati...
-Esti ironica,ha?Lasa ca iti vine randul si tie,si sa te vedem atunci cum ii aduci pe toti la un loc,din zece sisteme stelare diferite.Cat trebuie sa tot amani,ca sa fie toata lumea in acelasi timp.
-Bine,bine dar la mine nu este cazul,deci am scapat de pe acum,ciripi ea ghidus.
-Asta sa o crezi tu.Saruta-i pe toti din partea mea.Si treci la somn,ca s-au impartit pijamalele.
Azura se prefacu ofensata,apoi ii facu cu mana.Chipul Menei disparu de pe ecran si acesta deveni inert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu